Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart är korrekt i hans mening.. hur ska man kunna knappa in "till liften" i sin babe-o-meter-kompass ?? med vart menade han ju såklart hur många grader i vilket vädersträck..Dompan sa:"var är alla babes" heter det, med vart menar du åt vilken riktning dom är...
"var går du?" - "till liften"
"vart går du?" - "norrut"
kan vara bra å veta![]()
Ja det stämmer, nord nord-väst.blizzy sa:Vart är korrekt i hans mening.. hur ska man kunna knappa in "till liften" i sin babe-o-meter-kompass ?? med vart menade han ju såklart hur många grader i vilket vädersträck..Dompan sa:"var är alla babes" heter det, med vart menar du åt vilken riktning dom är...
"var går du?" - "till liften"
"vart går du?" - "norrut"
kan vara bra å veta![]()
jag skulle satsa på nord nord-västlig riktning för att vara på det säkra..
CustomX sa:Ja det stämmer, nord nord-väst.
O försök dig verkligen inte på att ratta in bejb-o-metern åt syd-ostlig riktning, då hamnar du bland Nojlas o gaynissarna (aka gump-gillar-gubbarna)Nojlas sa:Gayveckan slog kassarekord förra vintern så nu kommer de köra gayvecka hela säsongen!
Bara en sann mästare kan upptäcka nord nord-västlig riktning och dela med sig av sin oändliga kunskap till sina lärlingar!Woman sa:Den där blizzy kan en hel del om brudar, good luck!
Jag vill ha en karta. Ska ge till hasse i julklappJosslo sa:ska du ha en karta eller?
Du verkar vara bra på väderstreck, det håller jag med om. Resten vette fan. Du får jobba lite bättre på det, om du nu ska vara en sann mästare dvs. Håller tummarna, lite löst, naglarna kan gå av.blizzy sa:CustomX sa:Ja det stämmer, nord nord-väst.O försök dig verkligen inte på att ratta in bejb-o-metern åt syd-ostlig riktning, då hamnar du bland Nojlas o gaynissarna (aka gump-gillar-gubbarna)Nojlas sa:Gayveckan slog kassarekord förra vintern så nu kommer de köra gayvecka hela säsongen!
Bara en sann mästare kan upptäcka nord nord-västlig riktning och dela med sig av sin oändliga kunskap till sina lärlingar!Woman sa:Den där blizzy kan en hel del om brudar, good luck!
Bara den som söker kan finna.. och bara den som är spirituellt redo kan genomgå lärlingskap hos en mästare..Patrik_L sa:Blizzy> Håller du kurser i babe search också? Och i sådanna fall, hur anmäler man sej?
Det är roligt att citera...Woman sa:Du verkar vara bra på väderstreck, det håller jag med om. Resten vette fan. Du får jobba lite bättre på det, om du nu ska vara en sann mästare dvs. Håller tummarna, lite löst, naglarna kan gå av.blizzy sa:CustomX sa:Ja det stämmer, nord nord-väst.O försök dig verkligen inte på att ratta in bejb-o-metern åt syd-ostlig riktning, då hamnar du bland Nojlas o gaynissarna (aka gump-gillar-gubbarna)Nojlas sa:Gayveckan slog kassarekord förra vintern så nu kommer de köra gayvecka hela säsongen!
Hmm söker sa du.. då ska jag testa att googla.. tack för tipset.blizzy sa:Bara den som söker kan finna.. och bara den som är spirituellt redo kan genomgå lärlingskap hos en mästare..Patrik_L sa:Blizzy> Håller du kurser i babe search också? Och i sådanna fall, hur anmäler man sej?
btw.. kompasser finns i din närmsta utelivsaffär..
babe search is the shit!
Klart att tjejer åker till skidorter.. speciellt chamonix.. känner en hel hög (typ 30 pers) som ska dit v8 på sportlovet.. Leta där det finns killar som bjuder på öl.. men ställ in kompassen på nord så du träffar rätt på bejbsen o inte killarna som böjd.. om de inte är de du vill dvs..alpvalp sa:Det är roligt att citera...Woman sa:Du verkar vara bra på väderstreck, det håller jag med om. Resten vette fan. Du får jobba lite bättre på det, om du nu ska vara en sann mästare dvs. Håller tummarna, lite löst, naglarna kan gå av.blizzy sa:CustomX sa:Ja det stämmer, nord nord-väst.
O försök dig verkligen inte på att ratta in bejb-o-metern åt syd-ostlig riktning, då hamnar du bland Nojlas o gaynissarna (aka gump-gillar-gubbarna)
Bara en sann mästare kan upptäcka nord nord-västlig riktning och dela med sig av sin oändliga kunskap till sina lärlingar!
Hursomhelst, tjejjer åker i allmänhet inte till skidorter. De få som gör det är bara villiga mellan kl 4 och 6 på morgonen. Leta på Le Garage.
http://www.google.com/search?num=10...find+snygga+bejbs&btnG=Sök&lr=lang_en|lang_svPatrik_L sa:Hmm söker sa du.. då ska jag testa att googla.. tack för tipset.