Sökresultat

  1. J

    Hur e` föret i Bräckeparken?

    Är det sjysst i Bräckeparken fortfarande, (V14)???
  2. J

    skidtuning för rails

    Har en fundering kring railåkning, ska skidorna vara helt plana under eller går det bra att kanterna är lite "hängda", mina kanter är lite hängda och jag fick känslan av att skidorna högg lite grand ibland? Kan det bli så om man står så plant med tex. bakfoten att man glider endast på belaget...
  3. J

    Man e` ju så gym...

    I helgen lyckades jag riva av, en 360, och en sån där när man åker i mot hoppet baklänges (typ fakie, va?) och vänder i hoppet för att landa framåt igen, plus en grej som jag inte vet vad det kallas men man (i en halfpipe) åker upp mot ena sidan och lyfter och gör en 360 upp mot backen och...
Tillbaka
Topp