Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nån som har koll på vilka tävlingar i Sverige i extremskidåkning som kommer gå av stapeln i vinter och vår.. det blir väl SM i Funäs och NM i Gränsen men är det något annat på G?
/Fredrik
är det mycket svårare att göra switch rodeo 5:er än vanliga rodeo 5:er?? nån som har tips?? tacksam för ssvar! hade gött
måste dra... simpsons börjar..
tja! jag beställde en freeride tröja för ett par månader sen, men jag har fortfarande inte fått den..undrade bara om den är på väg eller om ni slarvat bort beställningen??