Sökresultat

  1. Fredrik-K

    Extrem-tävlingar 2004

    Nån som har koll på vilka tävlingar i Sverige i extremskidåkning som kommer gå av stapeln i vinter och vår.. det blir väl SM i Funäs och NM i Gränsen men är det något annat på G? /Fredrik
  2. Fredrik-K

    Seth Pistol

    Klart coolaste skidan hittills! Jag undrar bara vart man kan få tag i pickadollerna?? Nån som vet om AG har de???
  3. Fredrik-K

    switch rodeo 540...

    är det mycket svårare att göra switch rodeo 5:er än vanliga rodeo 5:er?? nån som har tips?? tacksam för ssvar! hade gött måste dra... simpsons börjar..
  4. Fredrik-K

    vad heter låten som..

    vad heter låten som candide kör till i propaganda? och vad heter låten boyd kör till i ski movie 2?
  5. Fredrik-K

    freeride huvtröja

    tja! jag beställde en freeride tröja för ett par månader sen, men jag har fortfarande inte fått den..undrade bara om den är på väg eller om ni slarvat bort beställningen??
  6. Fredrik-K

    Tror ni att i framtiden...

    så kommer "jibbingen" att dö ut och alla jibbers börjar köra big-mountain istället? Är jibbingen bara en kort fluga? vad tror ni??
  7. Fredrik-K

    Vemdalen?

    Tja! Är det nån som har koll på vemdalen? ska dit i morrn o undrar om de har nån park eller dylikt
Tillbaka
Topp