Sökresultat

  1. Star_nisse

    Bakfylla! Detta ständiga gissel

    Frukost/lunch/middag (beroende på uppvaknande): 2 panodil och en balja kaffe. Sen är det bara och ta en stängkare och skölja ner den med pilsner så är man snart full igen.
  2. Star_nisse

    Bästa skidfilmen någonsin!

    tyngden på dalskidan älskling! jag kommer aldrig glömma när vi skrek det från lifen i romme när en tjej plogar sig igenom branten, hon lackar ur totalt och skriker förtvivlat håll käften. så jävla klockrent, det var så roligt att jag nästan ramlade ur liften.
  3. Star_nisse

    Bra snowboardtidning

    satsa på transition
  4. Star_nisse

    Nu är min säsong förstörd!

    men som jag jag sagt i andra trådar här på forumet, får är lurrviga djur som lever på gotland. Det är klart att du ska åka bräda i vinter. Finns det något bättre handledsskydd än stebhårt gips? Våga vara olydlig!
  5. Star_nisse

    Offpist i badgastien?

    får och får...det är lurrviga djur som bor på gotland. det är klart att du ska åka offpist även om det inte är tillåtet. Men lägg inte upp fötterna på sittplatserna i liften, då skriker liftskötarna (luftwaffe) något obegripligt på tyska åt dig. Annars är det väl bara att se upp för träd i...
  6. Star_nisse

    När landar snön i alperna?

    men släpp sargen för fan.....Väst-Tyskland vinner alltid VM!! hallå liksom, vad tänkter du med egentligen
  7. Star_nisse

    När landar snön i alperna?

    Jag rycker in i lumpen den 23:e januari och tänkte åka till alperna en sväng innan detta. min fråga blir då helt enkelt om det finns snö innan dess? Var i Bad Gastein förra året runt januari, februari ungefär och då hade det varit dåligt med snö innan vi kommit ner. Var det dåligt förra året lr...
  8. Star_nisse

    Googles?

    nää....vadå....nu förstår jag inte, är det skillnad på googles och goggles? Det är väl samma sak, joo visst är det så....lr är det? hmmm
  9. Star_nisse

    offpist med snowboard

    ett tips till....vurpa aldrig på flacken, men vurpa gärna i branten jävligt jobbigt att gå i 1 meter djup snö....lita på mig, jag vet :( ps. krocka med träd ger 5 poäng, liftstolpe 10 poäng!
  10. Star_nisse

    offpist med snowboard

    satsa stort, kör stenhårt, var inte rädd för något förutom träd. att ramla i puder gör aldrig ont....men att krocka me ett träd gör ont.
  11. Star_nisse

    Bär du på något bra slangnamn, dela det med oss!

    stav - käpp, avlastnings pinne, hålgörare
  12. Star_nisse

    Ont i fötterna.

    satsa på nya fötter......?
  13. Star_nisse

    Sketnaste sommar jobbet...

    har jobbat/slappat som fastighetsskötare (underhållsansvarig)....byt lite lampor och klippt gräs. men mest åkt kring i bilen och lyssna på radio för 90kr/h. 11000 första månaden, efter skatt! känn på den!
  14. Star_nisse

    Audi skidor?

    om det är sådanna, så kan det helt klart vara nått. Grafiken ser nämligen helt annorlunda ut. Jag tror att det står S08 lägnst ner, men det otydligt.
  15. Star_nisse

    Audi skidor?

    Igår kom farsan hem med ett par Audi skidor som han precis vunnit på lotteri hos en återförsäljare. Skidorna är av märket Elan, modellen tror jag, efter undersökningar på nätet, heter S08 Fusion. Är det någon som vet något om dessa skidor, stämmer modellen, vad är de värda , vad är dom till...
  16. Star_nisse

    En Engelsk ordlista....

    Robert Lindberg skriver: och har lite humor i sig. Översatt på engelska: and have some humour in itself.
  17. Star_nisse

    Konvertera Movie maker?

    Qxziw --> jag har tyvär ingen dv-kamera, har bara en vanlig digitalkamera som går att ta rörliga bilder med. En dv-kamera skulle göra underverk för då skulle jag kunna lägga in filmen direkt i pinnacle studios. Men en dv-kamera är dyrt och jag är fattig.
  18. Star_nisse

    Konvertera Movie maker?

    det går inte att spara i något annat format än wmv. Det är det som är problemet.
  19. Star_nisse

    Konvertera Movie maker?

    Är det någon som har någon bra lösning på problemet att konvertera wmv filer till mpg filer?
  20. Star_nisse

    namn

    Jag sitter hemma och klipper ihop en liten film som jag döpt till Full Throttle, bara så ni vet.
Tillbaka
Topp