Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
men skall man göra älgen på snowboard som du säger klanton så förutsätter det att man inte har tumvantar. Så för vissa går det i alla fall inte.
Hur löser vi problemet?
Man kan pecka fingret åt sina motståndare (läs tyskarna) i backen.
Eller applådera en snygg vurpa, man kan göra mycket med händer och armar.
Snabeln är en annan favorit!
Man kan pecka fingret åt sina motståndare (läs tyskarna) i backen.
Eller applådera en snygg vurpa, man kan göra mycket med händer och armar.
Snabeln är en annan favorit!
Ja visst, det var vi ironibefriade (vilket fint ord) som var här först!
Ni andra kom efter oss. Så då är ni sämre än oss, lr hur?
Vi skall tillsammans vinna kampen mot ironin!
Free the people!!
som någon sa så är det jävligt jobbigt om man åker bräda och känner att farten börjar försvinna på flacken. Det är ingen höjdare att spänna av brädan och pulsa i djup lössnö (jag vet av egen erfarenhet). Även om det bara handlar om 15 meter till närmsta pist så är förbannat jobbigt när benen...