Sökresultat

  1. Star_nisse

    på lördag smäller det!!!

    ni måste få upp sidan snarast!
  2. Star_nisse

    Varför håller de i brädan?

    men skall man göra älgen på snowboard som du säger klanton så förutsätter det att man inte har tumvantar. Så för vissa går det i alla fall inte. Hur löser vi problemet?
  3. Star_nisse

    Varför håller de i brädan?

    Skulle man ha stavar skulle man göra älgen i varje hopp! Nu kanske man skulle försöka satsa på albatrossen som freddief föreslår, den verkar grym!
  4. Star_nisse

    bra med knäskydd när man åker snowboard????

    Men suspen kan också komma till användning vid rail åkning och kanske främst när ett snöbollskrig startar i backen!
  5. Star_nisse

    Varför håller de i brädan?

    Man kan pecka fingret åt sina motståndare (läs tyskarna) i backen. Eller applådera en snygg vurpa, man kan göra mycket med händer och armar. Snabeln är en annan favorit!
  6. Star_nisse

    Varför håller de i brädan?

    Man kan pecka fingret åt sina motståndare (läs tyskarna) i backen. Eller applådera en snygg vurpa, man kan göra mycket med händer och armar. Snabeln är en annan favorit!
  7. Star_nisse

    Svar från SkiStar

    wow, ambitiöst!
  8. Star_nisse

    nån som vet var man kan skida nånstans på sommaren i europa?

    stryn norge, säsongen kommer igån runt maj-juni
  9. Star_nisse

    Skidåkare vs. Snowboardåkare

    men det framgår fortfarande inte vem som är vem...
  10. Star_nisse

    Snygga bilder!

    Grymt! Riktigt snygga bilder.
  11. Star_nisse

    Skidåkare vs. Snowboardåkare

    Men vem tilldöms som segrare? Jag tycker det är han som lägger in den grymma högern i början. Men är det snowboardåkarn eller skidåkarn??
  12. Star_nisse

    Nåt helt annat en skidor

    thats sick!
  13. Star_nisse

    Ironitest

    nä...jag misstänkte nästan det. hehe...fredag runt halv fyra på morgonen brukar man inte vara direkt pigg.
  14. Star_nisse

    Ironitest

    Ja visst, det var vi ironibefriade (vilket fint ord) som var här först! Ni andra kom efter oss. Så då är ni sämre än oss, lr hur? Vi skall tillsammans vinna kampen mot ironin! Free the people!!
  15. Star_nisse

    Bräda spöar skidor i lössnö???

    som någon sa så är det jävligt jobbigt om man åker bräda och känner att farten börjar försvinna på flacken. Det är ingen höjdare att spänna av brädan och pulsa i djup lössnö (jag vet av egen erfarenhet). Även om det bara handlar om 15 meter till närmsta pist så är förbannat jobbigt när benen...
  16. Star_nisse

    Storlek på bindning som passar bootsen??

    om det blir dåligt kan du alltid tejpa fast fötterna i bindningen! det känns bra att veta att hjälper någon med problem.
  17. Star_nisse

    Skidor Vs Snowboard

    Tråden är 3 år gammal! Sitter folk på nätterna och letar efter gammla trådar lr vad är det frågan om. Skaffa ett liv!
  18. Star_nisse

    Konvertera quiktime filer?

    stort tack
  19. Star_nisse

    Konvertera quiktime filer?

    hur får jag tag i det?
  20. Star_nisse

    Konvertera quiktime filer?

    Finns det någon som vet något program som man kan konvertera quiktimefilmer så de går att spela i mediaplayer? Freeware skulle vara att föredra.
Tillbaka
Topp