Sökresultat

  1. Star_nisse

    Fetaste puckelpisten

    stort!
  2. Star_nisse

    Tips angående brädval

    http://www.burton.com/burton/gear/products.asp?productID=21
  3. Star_nisse

    Kvick i långsväng?

    Jag tror att det betyder att man är kvick när man gör en långsväng, jag åker inte skidor men det låter ungefär som det. Att man är kvick i den långa svängen. Alltså betyde "kvick i långsväng" att man är kvick i en lång sväng.
  4. Star_nisse

    Vet någon some BAsic fakts om Shaun White??

    http://www.burton.com?
  5. Star_nisse

    Begagnad!

    blir det för jobbigt för dig att hitta rätt boots till dom kan du alltid skänka bindningarna till mig! det gör mig glad att veta att jag är till någongs hjälp.
  6. Star_nisse

    åker man till en skidort för att festa eller åka??

    åkningen kommer först, alltid. festandet är något man sysslar med på sidan av, när man orkar, om man orkar. att åka snowboard skall alltid prioriteras.
  7. Star_nisse

    vilken snowboard tycker ni e bäst o snyggast?

    den med en snuskigt rosa färg...och med Britney på undersidan...I rest my case
  8. Star_nisse

    Tips på vad det finns att göra i badgastein

    jag tror tjakkie har fattat vad det hela går ut på. Jag råder dig fenix tx att göra sm han säger, det verkar vara en mkt klok person som har listat ut livet mysterier!
  9. Star_nisse

    Någon son skall med STS till Badgastein?

    Jag skall inte till Badgastein med STS v.8, men jag var i badgastein med STS v.4. Hoppas du får kul, jag hade kul. Skulle gärna åka tillbaka v.8. Men man sitter väl fast i sverige till nästa år :(
  10. Star_nisse

    Tips på vad det finns att göra i badgastein

    Heagbloms såg det ut att vara jävligt bra drag på. Gick aldrig in men det såg alltid fullpackat ut efter kl.23. Annars kan man alltid filma när kompisen åker lite i backarna inne i byn;) Eller gå och bada i termalvattnet, fast det kostar förmodligen en förmögenhet.
Tillbaka
Topp