Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag tror att det betyder att man är kvick när man gör en långsväng, jag åker inte skidor men det låter ungefär som det. Att man är kvick i den långa svängen. Alltså betyde "kvick i långsväng" att man är kvick i en lång sväng.
blir det för jobbigt för dig att hitta rätt boots till dom kan du alltid skänka bindningarna till mig!
det gör mig glad att veta att jag är till någongs hjälp.
åkningen kommer först, alltid. festandet är något man sysslar med på sidan av, när man orkar, om man orkar. att åka snowboard skall alltid prioriteras.
jag tror tjakkie har fattat vad det hela går ut på. Jag råder dig fenix tx att göra sm han säger, det verkar vara en mkt klok person som har listat ut livet mysterier!
Jag skall inte till Badgastein med STS v.8, men jag var i badgastein med STS v.4. Hoppas du får kul, jag hade kul. Skulle gärna åka tillbaka v.8. Men man sitter väl fast i sverige till nästa år :(
Heagbloms såg det ut att vara jävligt bra drag på. Gick aldrig in men det såg alltid fullpackat ut efter kl.23. Annars kan man alltid filma när kompisen åker lite i backarna inne i byn;) Eller gå och bada i termalvattnet, fast det kostar förmodligen en förmögenhet.