.
Har precis fått hem min nya bräda, det är en K2 Vavavoom 139cm 10/11
men har kommit fram till att jag nu ångrar att jag inte gick ända ner till en 135cm. 139 var längre än jag trodde :( (då jag kört med en 143innan hehe)
Kan tillägga att jag är en tjej på 156cm, 55kg, 35-36skostrl
Och jag...