Jag är 170 och köpte 175:orna.
Funkar bra för mig men jag hade lätt valt 185:orna om jag hade köpt idag.
165 låter kort om du är en bra skidåkare som du skriver?
Jag monterade mina mitt på märket, funkar bra som allround tycker jag.
Jag kör mer utanför pisten än i parken, vill man jibba kanske...