Sökresultat

  1. PanelKungen

    Longboard - Vägsprickor?

    ja har ett par gumball 76 er breda som fan går tillåmed på skogstigar
  2. PanelKungen

    nybörjar longboard?!

    65 kh/h i uppförsbacke efter bil utmanare är välkommna!!!
  3. PanelKungen

    Snö i Trysil?

    ska dit nyår men hur länge kan det dröjja tills parken öppnar för de öppnar väll inte till nyår?
  4. PanelKungen

    Videokamera för 3-4000?

    ÅÅ sony pd150 inte 4-5000 men
  5. PanelKungen

    Nikon D50 eller Canon EOS 350D?

    350d men köp bara huset å sen köp ett juste objektiv efter vad du fotar
  6. PanelKungen

    Sommarmusik

    RAMONES i alla årstider
  7. PanelKungen

    TECNOpro Spine 2 - Nått att ha?

    min polare hade sånna och de gick av på mitten
  8. PanelKungen

    Vad heter tricket?

    nahe varför skulle han inte kunna sätta en mute
  9. PanelKungen

    Hundnamn

    Bore äger det va fan ett nais namn ny blir det omdöp på min hund även kanske mina syskon alla ska heta Bore..
  10. PanelKungen

    Amatörfilm - Kalmar

    fan det är ingen skit man tager vad man haver även om en pulka backe PS det finns inga dåliga skidåkare bara dåliga backar
  11. PanelKungen

    Jibberish / Jibbing Inlägg

    ja provade spelet oo fan va kasst det va men det finns ju ssx on tour ja vet inte hur bra eller hur seriösa grejjerna är men men kan ju tanka det
  12. PanelKungen

    Ragga brudar i liften?

    hahah snowblades
  13. PanelKungen

    Jibber nära döden (VIDEO)

    det va ju inte bara lite äckligt då eller!!
  14. PanelKungen

    Skidmusik? Hur kul som helst.

    ae ja skiter it
  15. PanelKungen

    Musik

    blood for blood men some kind of hate looptroop - don´t hate the player NOFX - dinosaurs will die heiroglypics - you never know hardcore superstar - someone special millencollin - no ciggar och allt med jedi mind trix
  16. PanelKungen

    Skidmusik

    Perbacfan va rätt du har/
  17. PanelKungen

    Twintip eller ej?

    extrem ak4 är fina det är gräjt
  18. PanelKungen

    Bästa parken!

    ja diggar branäs men den bästa är ju Trysil fan va fin den är men otroligt seg lift
  19. PanelKungen

    Feta lagg.

    EXTREM AK4 fan va feta
  20. PanelKungen

    Twintips-vilka?

    bra skidorär extrem ak4
Tillbaka
Topp