Sökresultat

  1. N

    Vad är detta för jacka?

    Hej. Är sjukt sent ute med julklapp till lillebror men han har tjatat om att få en likadan jacka som Tor lundström i detta klippet(den röda jackan) Antingen en liknande eller likadan.
  2. N

    tips på att forma bootsen hemma.

    Hej. köpte 32 lashed riktigt sköna och lätta skor men tänkte forma de hemma, någon som har testat att tex köra de i ugnen eller liknande?? tipsa gärna om grader och hur ni gjorde isåfall. orkar inte åka in till Göteborg under julrushen.
  3. N

    någon som vet vad detta är för jacka?

    jackan är med i filmen stockholm boogie.
  4. N

    bootsen för tighta? thirtytwo

    Tja. beställde ett par thirtytwo lashed boots när jag fick hem de kände jag att de var väldigt tight mellan fram i inneskon i tån. när man formar thirtytwo bootsen töjer de sig lite då eller e de helt enkelt för små?
  5. N

    Hetaste jackan ( kanske )

    gillar inte alls den lack färgen tkte den va riktigt ful, kanske snyggare i andra färger.
  6. N

    Rea internetbutiker

    Tja. någon som vet någon bra sida med fin rea som har bra utbud av snowboard byxor(baggy) och jackor. kan även tänka mig butiker i gbg. någon som har koll på det?
  7. N

    vilken burton model är detta?

    Tja. hittade denna jackan liggandes hemma någon som vet vilken burton model detta är? står ingenstans på den. Fram: http://www.fuskbugg.se/luftposta/-fram.jpg bak: http://www.fuskbugg.se/luftposta/---bak.jpg
  8. N

    nya boots

    A, men jag var i hemsedal en vecka om testa de, glömde skriva de.
  9. N

    nya boots

    Tja. köpte precis ett par shaun white boots hur goa som helst, men när jag gått indom(och även innan) kände jag att de precis så jag får på mig de tån nuddar där framme även när jag gått in de osv. de är 44or, jag vill ha ett par 44.5 boots men burton verkar inte sälja de. tycker ni man ska köpa...
  10. N

    burton jussi

    Tja. ska köpa en burton jussi, beställde en från usa men de krånglade med den när de skulle skicka så jag undrar om ni vet någon billig butik där man kan få den under ca3500kr. spelar ingen roll om butiken e utländsk bara de skickar till sverige
  11. N

    ska skaffa ny bräda

    det är klart att rails förekommer ibland i parkerna osv.
  12. N

    ska skaffa ny bräda

    Tja. jag har kört en Burton clash bräda och är väldigt fast vid Burtons bräder giller de skarpt, nu när jag ska köpa ny så har jag kollat mkt på Dominant fast vissa skriver att den e svår att åka fort i pisten me. jag åker mkt i parken men ibland blir det väl att man drar ut i offpisten eller...
  13. N

    behöver tips på ny bräda?

    Tja. har haft en burton clash 158 bräda ett tag men den har blivit såld nu, vad finns det för liknande bra bräder? åker nästan bara i parkerna. jag är ca 188 lång. skriv gärna priser o var man kan hitta de osv :) tack
  14. N

    åka switch

    ne det har jag inte, det släpper mer och mer faktiskt vi ska upp ett par polare till åre nu, så jag e riktigt taggad för att sätta lite mer trick denna vintern
  15. N

    åka switch

    Tja. när jag kör 180 o sånt på big jumps så tkr jag det är riktigt läskigt o landa switch någon som har tips på hur man kan träna bort den rädslan? e det bara göra det om och om igen tills det sitter ?
Tillbaka
Topp