Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Finns väl bara ett märke för dom som fortfarande kör bräda för att det handlar om attityd o frihet: Snowboard världens badboy brand no. 1!!
FORUM
jag kör en Eddie Wall
HAHA sjukaste grejen jag hört på länge.. va o åkte i Whistler, Kanada o där hade dom folk som stod o skrek o ställde sig i vägen om du kom o körde för fort! Snart får man väl inte ens festa på afterskin ;P