Sökresultat

  1. O

    märke på din bräda

    Finns väl bara ett märke för dom som fortfarande kör bräda för att det handlar om attityd o frihet: Snowboard världens badboy brand no. 1!! FORUM jag kör en Eddie Wall
  2. O

    Henrik Windstedt vinnare i Freeride World Tour

    vad är det som händer med snowboard i Sverige.. skidåkarna är ju skit grymma men vart är brädåkarna?? Peace
  3. O

    Snowboard SM!

    men fuck är det ingen som vet något mer om tävligen?? värsta abben här ju ;D
  4. O

    HJÄLP! special blend jacka rasta!

    Haha :) här är jag.. hälsa till Leffe bara ;) Peace rasta man!
  5. O

    Snowboard SM!

    Vore kul o få veta lite kring snowboard SM! Hur det har gått i kvalet i Big Air o Pipe t.ex.! Peace
  6. O

    [film] vilket trick?

    backflip 90.. är det som en lite halv sketchy backflip?? ;P
  7. O

    Fartkameror i Skidbacken

    HAHA sjukaste grejen jag hört på länge.. va o åkte i Whistler, Kanada o där hade dom folk som stod o skrek o ställde sig i vägen om du kom o körde för fort! Snart får man väl inte ens festa på afterskin ;P
  8. O

    Forum basketlinne

    Det är nog tack vare Kareem som drar med dom till Sthlm :) Sjukt cleant att en svenska är med i Forums team!! Peace
  9. O

    stickad mössa

    haha jeppenator är Mr. Dressman -;D Till Tom: Hittar du inte det du vill ha så virka ihop en egen... Peace
Tillbaka
Topp