Sökresultat

  1. JoTo-SkiPrO

    Va Stetter dere::::::???????????seriøst svar

    Vad Setter Dere Jag Setter Mute 540 og en switch 360 safetygrab
  2. JoTo-SkiPrO

    Höft-plant på 360...

    tiHi prov at setta kors på skidorna .øv skitmycke
  3. JoTo-SkiPrO

    vad ær dit beste trick

    vad ær dit bæste trick .mit bæste ær mute 540 å switch japan 360
  4. JoTo-SkiPrO

    Norsk-Twin tip

    hvor synas dere jag ska sette bindingene på skiene hvis dom ær 150 å jag veier 45kg skidorna heter head jojo
Tillbaka
Topp