Sökresultat

  1. jakobandersson

    Bryngfjorden big air (Karlstad)

    åh fan va nice, är grymt sugen! finns det några rails där?
  2. jakobandersson

    Bryngfjorden big air (Karlstad)

    nice hur stort är hoppet?
  3. jakobandersson

    Armada Ar6 med Salomon 912

    ja
  4. jakobandersson

    Kramp

    testa att knäppa upp bootsen/pjuxen när det börjar krampa i ca 5-10 min sen knäpper du igen så går det över. så var det iaf för mig du kan ju alltid testa..
  5. jakobandersson

    skidbyxor?

    köp mina helt oanvända oakley gula
  6. jakobandersson

    duck stance?

    någon som vet vad duck stance är?
  7. jakobandersson

    Snyggaste loggan?

    Thom8 loggan
  8. jakobandersson

    progressive stance?

    tänkte beställa från sport-conrad och jag vill ha helt i mitten (true center) och är det samma sak som progressive stance? velelr vad heter det på sport-conrad?
  9. jakobandersson

    vart kan kan köpa line invader 08/09

    tja någon som vet vart man kan köpa line invader 08/09
  10. jakobandersson

    vart ska NI på skidtestar helgen

    Tandådalen!
  11. jakobandersson

    tandådalens pipe?

    känns som om dom borde ha en mindre kick också för alla är nog inte villiga att hoppa i ett så stort hopp!
  12. jakobandersson

    tandådalens pipe?

    hur stort kommer hoppet under skidtestar helgen att vara om jag har förstått rätt så ska dom ha hoppet i "big air arena" men är tveksam om att dom kommer ha ett hopp med 34m platå?
  13. jakobandersson

    tandådalens pipe?

    vad är det dom håller på att bygga/ändra i pipen? om man kollar på bilderna på http://superpark.skistar.com/ så håller dom på med grävmaskiner mm vad är det dom gör någon som har koll?
  14. jakobandersson

    Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !

    aah ärligt gör en ny tråd "Bilder på eran skid/Snowboardsetup 08/09 BARA BILDER!" så man slipper att se 2bilder/sida känns ovärt och läsa alla negativa komentarer om vem som har för stora kläder och vem som är sämt på skidåkning, känns ganska orelevant om man kollar på rubriken. så jag tycker...
  15. jakobandersson

    skidtestar helg 08

    jag ska dit! dom hade en liten park med några rails och boxar sen ett hopp på kanske 5m det finns film på www.skistar.com ses där!
  16. jakobandersson

    Giro Shiv

    någon som vet vart dom komer sälja nya Giro Shiv? tror att giro kör den istället för encore. om ni vet var vet ni vad den kommer att kosta? finns på Sport-conrad känns dock voärt att beställa en hjälm som säkerligen kommer finnas i sverige.
  17. jakobandersson

    Make It Happen Railjam Tour - Karlstad 13 Septembe

    Någon som har fotat eller filmat? eller både och?
  18. jakobandersson

    360, 540

    det är bara och tänka på att du ska graba så när du åker in mot hoppet så tänk: nu ska jag graba,nu ska jag graba sen så äre bara att köra. du kan ju liksom börja med att bara hålla "graba" på pjäxan så du får in känslan lite sen när du har vant dig lite så är det bara att utveckala men det...
  19. jakobandersson

    Hur gör man en kangaroo?

    fråga jon!
  20. jakobandersson

    fest musik i stugan=)

    tjenna nån som kan langa tips på musik man kan dunka i stugan tex markolio - vi drar till fjällen alltså det behöver inte vara så "seriösa" låtar om ni förstår vad jag menar.. så ös på med tips nu!=)
Tillbaka
Topp