Sökresultat

  1. jakobandersson

    Sälen 08 v.9 BLIR

    haha tja jag kommer till eran stuga hörs v.9!
  2. jakobandersson

    lindvallen pink park?

    tja någon som vet hur stora hoppen är i lindvallens pink park jusst nu och hur är parken i övrigt i lindvallen ska nämligen dit v.9
  3. jakobandersson

    X Games 2008 LIVE ONLINE

    paus nu?
  4. jakobandersson

    X Games 2008 LIVE ONLINE

    men va faaan!!!!
  5. jakobandersson

    Marker The Duke?

    tja.. marker har ju inte så bra rykte då alla deras bindningar brukar vara ganska kassa men hur är det med Marker The Duke håller den? har dom äntligen lyckats med en bra bindning?
  6. jakobandersson

    Vem va i Tandådalen i helgen ?

    jag var där
  7. jakobandersson

    Vad är det sötaste nån har sagt till dig i backen?

    kom igen älskling! när jag skulle prova första 540 dock krashade jag totalt
  8. jakobandersson

    Köp av Pjäxor

    spk!
  9. jakobandersson

    tandådalen

    hur stort är hoppet nån som vet?
  10. jakobandersson

    Vad passar till en vit jacka?

    Neon/lime Gröna!
  11. jakobandersson

    NU jävlar blir det avRAILJAM KARLSTAD/13/10-07 kl3

    men vi kan ju bygga ett6 litet hopp med plankor typ och bara lägga lite snö på?
  12. jakobandersson

    NU jävlar blir det avRAILJAM KARLSTAD/13/10-07 kl3

    har match kl halv3:/ men hur länge ska ni köra?:D kan ni inte börja senare? annars får jag väll komma senare!
  13. jakobandersson

    session Nr2

    åhfan pelle dubbel på bräda i vinter då?
  14. jakobandersson

    saga

    nån som vet hur leveranserna är med saga har läst att det det krånglar för några men hur är det nu?
  15. jakobandersson

    Oakley kläder?

    finns bara i L som störst men tack iaf=)
  16. jakobandersson

    Oakley kläder?

    Nån som vet om man kan få tag på jackan och brallorna som oscar hade under joi sjukt snygga! jackan ser ut att vara en oakley wing man men den finns inte i den blåa färgen som jag vill ha. är den blåa färgen nån team färg eller?
  17. jakobandersson

    Rail Jam Karlstad ÄNDRAT TYR KL 3 LÖRDAG

    äre nån som har film eller bilder?
  18. jakobandersson

    Rail Jam Karlstad ÄNDRAT TYR KL 3 LÖRDAG

    tack tack:D första gången jag satte 270 av nånsin=)
  19. jakobandersson

    Rail Jam Karlstad ÄNDRAT TYR KL 3 LÖRDAG

    tack alla som va med! sjukt kul!:D och grattis pelle=)
Tillbaka
Topp