S Stengll Ny medlem 2008-02-07 Sälen 08 v.9 BLIR #1 Tjaa , tänkte bara säga det att de är vi som är festen i lindvallen v.9 , så hör av er om ni ska dit! kommer bli grymt
Tjaa , tänkte bara säga det att de är vi som är festen i lindvallen v.9 , så hör av er om ni ska dit! kommer bli grymt
jakobandersson Ny medlem 2008-02-12 Sälen 08 v.9 BLIR #2 haha tja jag kommer till eran stuga hörs v.9!
SverigeTomten Ny medlem 2008-02-12 Sälen 08 v.9 BLIR #3 Jag kommer trogligen till tandådalen och kör dragon amateur slopestyle, kanske tar en sväng dit.