Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag åkte till italien förra året i buss med lion alpin. vi fick sitta upp som vanliga stadsbussar men vi hade ju lite otur att vi fick sitta i kö i 14 timmar pga snöoväder.
hallå ja som rubriken lyder vad är cab och går det att göra på skidor? har kollat runt lite på forumet men jga hittar inget riktigt svar. alla säger ju olika. är det någon som verkligen vet!:P