Sökresultat

  1. AmandaNilsson

    Tips för sökande av jobb i st.Anton

    Tjenixen! Kommer dra ner till st.Anton denna vinter med 3 andra tjejer och skulle behöva lite tips och trix av mer erfarna säsongare på både typer av jobb, hur man hittar de och söker de. Gärna bra arbetsgivare om det är någon som vill avslöja de hemligheterna ;) Vi fyra söker efter jobb med...
  2. AmandaNilsson

    St.Anton 16/17 roomies och boende

    Tjenixen! Jag heter Amanda, är 19 år och kommer från Kalmar. Är sjukt sugen på en säsong i st.Anton men har tyvärr inga lika skidgalna nära vänner här i Småland som är sugna på att åka. Tänkte åka själv, men hade ju självklart varit mycket roligare att dra med ett härligt gäng. Jag vill ju...
Tillbaka
Topp