Sökresultat

  1. Filippa_vemdalen

    [Artikel] Snörapport från Åre

    Längtar!:D
  2. Filippa_vemdalen

    [Artikel] Inomhusbacke ny ark för skidåkare

    hihi jag med...men visst skulle det bli nice med inomhus backe :D
  3. Filippa_vemdalen

    [Artikel] JOI på tv på torsdag

    Synd att man inte har Eurosport 2 :(
  4. Filippa_vemdalen

    PAP - House Sessions (club edit)

    Den långa railen på sista filmen var det från afterski tusen? :D
  5. Filippa_vemdalen

    De här bilderna togs i morse 12 okt i Vemdalen

    Det är så bra...ska ut en sväng jag också!!!
  6. Filippa_vemdalen

    När tror ni snön kommer?

    Hoppas att det kommer till höstlovet i vemdalen!! Inte omöjligt...
  7. Filippa_vemdalen

    [Film] Studs i orsa

    Rolig, skrattade med brorsan...
  8. Filippa_vemdalen

    Studsmatta:P (Film)

    Tråkigt värre...
  9. Filippa_vemdalen

    SNÖ 30/7 härjedalen

    Hehe jo för ett tag sedan, men som då har det bara kommit någon centimeter så det går inte att åka "(
  10. Filippa_vemdalen

    Storsjö Yran 2007!

    Riktigt kul. Var där alla tre dagarna, roligast på torsdagen då det inte var så mycket folk.
  11. Filippa_vemdalen

    Individer på freeride,..

    Vad spelar det för roll om man stavar lite fel, det är igen svenska uppsats utan ett forum. Folk fattar ju vad man menar!
  12. Filippa_vemdalen

    Film: Jeppenator Studsmatta

    Var helt okej...lite kort, men trixen var bra!!
  13. Filippa_vemdalen

    hur hittade du till freeride?

    Letade efter dom bästa offpist resemålen och hamnade här...
  14. Filippa_vemdalen

    Girls Camp i sommar!

    Det verkar kul...pris? ")
  15. Filippa_vemdalen

    [FILM] Skolarbete

    Den var bra ")
  16. Filippa_vemdalen

    Dubbel Backflip Äntligen!

    Roligt när ni räknar ")
  17. Filippa_vemdalen

    hur mycket har du åkt i vinter?

    Ganska mycket, nästan varje helg säsongen 06/07. =)
  18. Filippa_vemdalen

    Snön vräker ner i vemdalen

    Ja säkert för i byn har det inte kommit ett dugg och på skalet ca 1,5 dm...
  19. Filippa_vemdalen

    Snön vräker ner i vemdalen

    går inte att köra när det är så lite snö som det är nu "(
Tillbaka
Topp