Hei!
Jeg slet lenge med å få til 360, jeg også. Har kommet til at det er et psykologisk triks. Det de aller aller fleste gjør feil, er at de drar på for tidlig og for hardt, altså stresser når de skal spinne. da hoocker du skiene i kanten, kommer skjeivt ut, og lander på roven.. Det beste er å...