Sökresultat

  1. Z

    Freeride Tattoo

    Jag skulle göra den på bröstmuskeln, hade vart rätt läckert om du skulle göra den i vit färg runt bröstvårtan:D ..
  2. Z

    Jag tycker till om brädåkare!

    Haha Hawaii fanns väl inte ens för 5000 år sen då det är en "vukalnö"
  3. Z

    Vintern är nära!

    nej förhelvete :P.. visst äre kul att åka bräda osv men sjukt härligt med 22C i skuggan och vindstilla i slutet av september :D
  4. Z

    Kina eller inte ?

    ja skulle inte ens fundera:P.. följ med. fan typ första veckorna i skolan spelar inte så stor roll de tar du ju antagligen ifatt iaf, en vecka lr 2 är ju inget xD
  5. Z

    182 cm lång

    tss.. 15år,193cm och 85kg
  6. Z

    Vilket gymnasium?

    ja är 91a så ja har ju ett år kvar. men det lutar åt sporthandel i forshaga utanför karlstad. annars blir de väl typ fordon/bygg
  7. Z

    18 års gräns på REDBULL?

    Haha jag har köpt Red bull dom senaste åren på Ica börja när ja va typ 10år.. har aldrig haft nåra problem med att köpa:).. ända gången va på en rugbycup när ja drack typ 10st powerking lr nåt sånt, sen fick ja inte köpa mer x]
  8. Z

    Nästan kändis?

    Vad är traktorslangsåkning? x]
  9. Z

    skid spel?

    Typ hur stort är jibberish?
  10. Z

    Nästan kändis?

    Nu ni: 1, Brosan har pratat med Pernilla Wiberg och har hennes autograf 2, Har haft Agneta Nordblads lr va hon heter farsa som lärare 3, Min morsa har vart ridskolelärare till Agneta Nordblad 4, Svenska damlandslaget i rugby tränares dotter har ridit hos våra grannar och hoppat på min...
  11. Z

    Vilken musilstil gillar du?

    Kille 15 Techno,Trance,Punkrock,Reagge,Punk,Rock,Hårdrock, Skönt med mkt bas
  12. Z

    Vilken Mp3-spelare är bäst?

    Kör på en Mpio, 512mb.. liten, bekväm, radio, bra xtra funktioner typ skärmsläckare^_^.. 1200 på Elgiganten
  13. Z

    Energidryck

    Det där med ägg, mjölk oboy/bär... ungefär hur mkt ska man ha av varje?
  14. Z

    Energidryck

    Ok tack för alla svar:).. Felix90, socker kan väl inte vara bra?
  15. Z

    Energidryck

    Ska man dricka energidrycker typ Gaionmax och dyl innan eller efter träning? Nån som har ett eget recept?
  16. Z

    Wallflip

    Nån kan ge en bra beskrivning om hur man gör en wallflip? hitta inget bra på google
  17. Z

    Knämuskler

    Mattie, ditt tips ska jag nog testa:).. Men ska man sätta ner framfoten på plattan utan att kanten slår i golvet?...Joo jag växer fortfarande men jag är så pass lång(1,92 ska bli ca 2m) så jag har inget emot att stanna i växten även fast det inte är bra x]..
  18. Z

    Knämuskler

    Okej... Vad kostar en sån då ungefär? Kan man köpa en sån på typ Stadium/Intersport/TEAM Sportia?
  19. Z

    Hjälm / inte

    Använder hjälm ibland.. Beroende på vart jag åker.. Men oftast utan pga av att jag anser att det är snyggare och skönare utan hjälm.
  20. Z

    Knämuskler

    Okeej:).. Balansplatta, är det en sån där rund bräda med ett halvklot under?
Tillbaka
Topp