Min tanke är att göra en räddningspulka som skall dras med skoter, i dag verkar det som att räddningstjänst, fjällräddning och skidsystem använder olika pulkor. Det vore nog sjysst om alla kunde använde samma modell, självklart skall den gå att anpassa för sin miljö, färd i fjäll och lössnö...