har i planerna att fara ner till österrike nästa säsong å jobba. det skulle vara skoj att fara ner några stycken så där å kanske skaffa lägenhet.
jag är en kristen kille från umeå trakten med grymt sug efter skidåkning. hör av er om ni är intresserade så kan vi snacka mer.