Sökresultat

  1. groht

    Hem resa

    är det någon som åker hem från österike eller schweiz till sverige och har en plats över i en bil?
  2. groht

    Boende i engelberg.

    Har ett dubbelrum på hotell bellevue för 500 chf /mån/pers från 8 mars till 8 april. Behöver någon att dela rum med. Finns på mail john_o_andersson@hotmail.com eller 00436643711346
  3. groht

    Åka till Engelberg.

    Hej jag tänkte åka engelberg i februari. Tänkte bara höra om det var fler som hade samma tankar och och har hittat boende. Eller har du varit i engelberg och vet om nåt bra ställe att bo på. Tacksam för tips.
  4. groht

    österrike nästa säsong.

    har i planerna att fara ner till österrike nästa säsong å jobba. det skulle vara skoj att fara ner några stycken så där å kanske skaffa lägenhet. jag är en kristen kille från umeå trakten med grymt sug efter skidåkning. hör av er om ni är intresserade så kan vi snacka mer.
  5. groht

    spin....

    tja jag undrar smått hur man undviker att överrotera när man gör en 360 med skidor. I varenda hopp som jag gör snurrar jag lite för mycket.
Tillbaka
Topp