Efter att ha klämmt lite på dessa lagg i diverse affärer så tänkte jag höra om någon åkt på dessa. Ingen av försäljarna jag pratat med har hunnit testa de ännu. Så heller inte jag då jag prioriterade fel när det gällde skidtestarhelgerna, men sånt är livet.
Så det vore kul att höra några...