Sökresultat

  1. S

    Har storleken betydelse

    Snart är det dax att få den ärofyllda uppgiften att köpa nya lagg. Har dock problem med vilka lagg som skall inhandlas. Har tidigare enbart ägt GS-lagg (>195) men nu är det dax för kort och tjockt, typ G4, Pocket Rocket, Big Stix. Behöver nu råd om vilka som är bäst, en svår uppgift men ändå.
  2. S

    Blizzard?

    Har kört på Blizzards Sigma X-Race i tre år och är mycket nöjd. Mycket stabila och verkar vara av bra kvalite. Lite nyfiken på dina skidor som du säger är valfria. Vilken modell är det du tänker köpa.
  3. S

    Fischer Revolution Thunder

    Hoppas att du inte har köpt ett par Thunder. Köpte själv ett par för 2 år sedan, åkte en halv säsong tills belaget släppte (det gjorde även ersättningsskidan)
Tillbaka
Topp