Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Andermatt. Var där för första gången nu i förra veckan och blev riktigt imponerad, snön blev aldrig uppåkt. Bra berg, lite folk och bra prisläge, kan starkt rekommenderas!
Jag är i Engelberg nu, kom idag så har inte hunnit åka men ska rapportera efter morgondagen. Dock så verkar det som den snö som kom i veckan (runt 50 cm) är ganska uppåkt efter ha pratat med folk som varit här ett tag.
Visst kan du ta de vanliga bussarna men du kan också kolla på sidan www.a-t-s.net och boka transfer direkt. Jag har uttnyttjat dem till Chamonix och då har de kostat lika mycket som de vanliga bussarna och varit mer flexibla vad gäller tider och var de lämnar dig!
Lycka till
Gustav