Sökresultat

  1. Qalle

    Tror att det blivit dax att starta Snöpartiet

    Det ska varken vara höger eller vänster vridet, det är vridet uppåt.. Förövrigt för de som kom på tanken "nazistpartiet" kan lägga ner, va inte så stela det är ju bara på skoj.. /K
  2. Qalle

    Tror att det blivit dax att starta Snöpartiet

    Nämen Sara, vårat parti ju! Haha, klockrent
  3. Qalle

    brallor till cammo jacka

    Älskar den färgen!
  4. Qalle

    Hjälm-Crowbar?

    Skulle rekomendera Burton RED Synth, sitter som ett smäck! /K
  5. Qalle

    Rail Session i Örebro?

    Tyvärr lite ont om snö än! Men jag är på senare i vinter, kan bli riktigt kul! / K
  6. Qalle

    Stjärnsytrarna filmen

    Nemen det är ju i Öret! :P
  7. Qalle

    Vem har snurrat mest?

    1800 är inte äns snyggt, shit! Riktigt fult..
  8. Qalle

    Hopp!

    finns väll nån bro du kan hoppa från? Btw! Haha, du kan inte vara lite mer exakt? Typ vafan ska du hoppa? I vatten? På marken? I backen? / K
  9. Qalle

    Oakley Crowbar med vilken hjälm?

    Nej, det är en RED Synth, har en likadan med crowbars sitter som ett smäck! :)
  10. Qalle

    Bild: BMX gap

    Sick! /K
  11. Qalle

    Ordleken

    ingen som vill svara på den så jag tar en ny! Tvingas köra enbart med ettans växel i på autobahn med en ferrari eller tvingas lyssna på spice girls i 48 timmar i sträck? / K
  12. Qalle

    Partytrick!

    BigAir, du låter som den ultimata "Partytrickarn"! Och jag visste inte att de andra fanns, fick bara en impuls idé! / K
  13. Qalle

    Partytrick!

    Jaa, de finns ju dom på Teknik Magasinet, dom använder vi jämt! :P haha / K
  14. Qalle

    Partytrick!

    Nej nej, dom sätter jag mej inte emot! Trodde du mena halsa en 70is, en normal människa gör inte det.. :P Och Ramis-Jibber jag tror nog att du behöver all hjälp du kan få! / K
  15. Qalle

    Partytrick!

    Skulle vilja se dej sänka en 70is! :P / K
  16. Qalle

    Partytrick!

    Eftersom det finns så många andra trådar med frågan: Vad sätter du för trick? eller Vad är ditt favorittrick? Så då tänkte jag, vad gör ni för trick på partyt? Vad är erat partytrick? Själv kör jag med wallflipen och hoppas på att den funkar! / K
  17. Qalle

    Nästan kändis?

    Här kommer mitt! Min farsa har lirat antal matcher för Svenska Landslaget i Amerikansk Fotboll Jag har vunnit SM-Guld i Amerikansk fotboll för 16 åringar Bor förtillfället i USA och hon jag bor hoss har vart på middag med John Denver (om nån vet vem det är!) Samma kvinna är med på massa...
  18. Qalle

    Giro G10 MX

    Sitter redan på ett par wisdom och ett par crowbar därför undrade jag om det passade till dom, ingen lust att köpa nya a-frame eftersom jag köpte crowbarsen igår! :P
  19. Qalle

    Giro G10 MX

    Nån som vet om G10 MX passar bra med Wisdom eller Crowbar? Eller passar glajjerna bättre till en G9 mx? Peace
  20. Qalle

    Någon på FR som är insatt i fysik?

    Haha, aa gör det Wester.. Skicka ut Scherlin som ni gjorde i det stora Åre hoppet (förra våren)? / K
Tillbaka
Topp