Sökresultat

  1. Qalle

    I got a friend named Jesus!

    Hade för mej att den va me i Afterlame, tack iaf!
  2. Qalle

    Bra sida med gratis tv-kanaler

    Nån som kolla the battle nyss? :)
  3. Qalle

    Bra sida med gratis tv-kanaler

    Bästa länken hittils på freeride? Thnx
  4. Qalle

    vad gör ni i sommar?

    Jobba i Vail i 8 veckor åker nu på fredag! Trist! :P
  5. Qalle

    I got a friend named Jesus!

    Fråga: Vad heter låten som är med i nån skid eller snowboardfilm som har refrängen som går I got a friend named Jesus! Har sökt så inget ski(d)tsnack om det..
  6. Qalle

    Bästa Jibblåten?!?

    Pep Love - The fight club
  7. Qalle

    Sommaråkning!

    Man kan ju alltid gå upp, eller sno en snöskoter! :)
  8. Qalle

    Sommaråkning!

    Tackar, vilken otur då! (Vet att jag ändå packar med skidorna.) :P
  9. Qalle

    Sommaråkning!

    Nu ere så att jag ska över och jobba i sommar till Vail, Colorado nån som vet om dom har någon sommarskidåkning? (Gäller juni, juli. ) :)
  10. Qalle

    Flygstol, USA!

    Letar väldigt mycket efter en billig flygstol, alltså bara flyg tur och retur till colorado. Ska över och jobba över sommaren så därför behövs det. Någon som vet vart man kan hitta något billigt flyg? Tack för hjälpen..
  11. Qalle

    Tippa JOI!

    Ingen som tror på trippelt svenskt på pallen? Nej, inte jag heller men visstfan skulle de va kul? 1. Jon (Om han sätter Kangaroo!) 2. Dumont 3. Harlaut
  12. Qalle

    Lite Moral i jibbervärlden

    Haha, Tanner är en liten skitunge i den där videon! Kolla hur han håller på med tungan.. För skööön! :D
  13. Qalle

    Favoritlåt?

    50cent - Disco Inferno Millencolin - E20 Norr Lil Troy - Wanna be a baller (Den som Tanner Hall åker till i Yearbook)
  14. Qalle

    kan någon lära mig trixa och hoppa lite?

    Kolla runt på lite coola snowboard filmer... Afterlame är en jäkligt schysst film!
  15. Qalle

    Vad har du fått i julklapp?

    Rossignol Scratch Fs med look pivot 12, Scott stavar, presentkort på stadium & strömpor sen fyller jag imorron då blir massa mer fint! :D
  16. Qalle

    Vilka skidor?

    Varför skulle han vara dum, Kolla alla pro jibbers... Jon Olsson åker juh på 2 meters lagg! Dumt? :P
  17. Qalle

    snyggaste skidorna?

    Indigo Boa är fett grymma, men Ross BC 04-05 är också riktigt grymma! (:
  18. Qalle

    Saker som hänt i backarna!

    Haha, det var för några år sedan i åre när ett par åkte i backen, hon åkte före på skidor och ramlade då skulle hennes skittuffa pojkvän på bräda spruta upp snö på henne genom att bromsa framför henne. Kan säga att den dagen var det oroligt mycket is i den backen, och han tappar greppet och far...
  19. Qalle

    Jon är sportens framtid!

    Jag tycker Jon är tuff som går emot skidvärldens "Ghetto style"! Att JL kläderna bärs av sveriges överklass är en annan sak att diskutera men i och med att dom ville sponsra Jon så kanske dom vill ha en ändring i vilka som använder deras kläder? Sen att dom skriver JL jätte stort på bröstet är...
  20. Qalle

    Völkl Mantra eller K2 Seth Vicious?

    Hur kan man få för sej av ett par splitt nya skidor, som man inte änns har testat än.. Är sladdriga? Bara en fråga för jag funderar starkt på ett par Seth Vicious!
Tillbaka
Topp