Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Klart att man inte är på topphumör då, men inte kommer det hjälpa att vara otrevlig, nu vet vi inte om han varit det, men troligen, för är man själv vänligt inställd så kommer butiken göra mer för dig. Nu är jag ytligt bekant med Sveriges Burtonrep, och högst troligen läser han här.
Var inne i butiken idag, behövde ett par 3D re:flex discar. Och precis vad jag trodde var de hur trevliga som helst och gav mig discarna utan kostnad. Vi pratade även lite åkning och om olika brädor.
Så, kan det varit så att TS inte var trevlig själv när han var där?
Har en dakine photo bag på 32l, hjälmen hänger utanpå.
Boots/pjäxor vill man inte ska försvinna eller bli försenade. Därav är de alltid med mig som handbagage.
Oftast, på vettiga bolag, får du ha ett handbagage och en personlig väska. Brukar gå med typ datorväska eller liknande.
Hur stora pjäxor har du om de inte får plats som handbagage?
Jag får med mig mina boots, hjälm, goggles, handskar och skalkläder som handbagage. Och aldrig att det gnällts på någon flygplats över det.
Förare +4 pers, det är full bil. Fäller du ett säte, alla bilar har inte lucka, så är det förare +3 pers, även om det skulle finnas en lucka, så försvinner ett säte och en plats, Ingen taxi, absolut ingen, tillåter personer att sitta 2 i ett säte.
Hur du lyckas packa det vill jag se.
Jag hade problem med att få in 2 boardbags, 2 resväskor, 1 kylväska och julklappar utan att fälla säten i en XC60. Så hur ni ska få in det i en bil och passagerare förstår jag inte.
Ska ni lägga en eller två människor i skidbagaget?
Mina gamla ser jävligt fina ut, men märkte att jag alltid blev blöt om vänsterfoten när jag åkte, visade sig att sulan börjat släppa, sen var boten slut, jag tror inte man ska kunna flexa en ion med händerna så att tungan tar i tåboxen. Och dessa var 4 år. Har runt 150-200 dagar i dem.