Sökresultat

  1. madness

    Vad gjorde du med din utrustning idag?

    Sen kommer han ev sälja ett par till mig, om de passar. Har lite för vana att ta över hans ”mjuka” brädor, blir nog lite så nu med.
  2. madness

    Visst måste sidan burton mountain punkt com vara en scam?

    Den är fake så det skriker om det.
  3. madness

    Fysisk snowboardbutik

    Roupez på isaberg, standtall i Göteborg.
  4. madness

    "Burton Stockholm Flagship Store" vilket skämt!

    Klart att man inte är på topphumör då, men inte kommer det hjälpa att vara otrevlig, nu vet vi inte om han varit det, men troligen, för är man själv vänligt inställd så kommer butiken göra mer för dig. Nu är jag ytligt bekant med Sveriges Burtonrep, och högst troligen läser han här.
  5. madness

    "Burton Stockholm Flagship Store" vilket skämt!

    Var inne i butiken idag, behövde ett par 3D re:flex discar. Och precis vad jag trodde var de hur trevliga som helst och gav mig discarna utan kostnad. Vi pratade även lite åkning och om olika brädor. Så, kan det varit så att TS inte var trevlig själv när han var där?
  6. madness

    Skidfodral med plats för pjäxor?

    Gör så, man får i väldigt mycket i en pjäxbag.
  7. madness

    Skidfodral med plats för pjäxor?

    Har en dakine photo bag på 32l, hjälmen hänger utanpå. Boots/pjäxor vill man inte ska försvinna eller bli försenade. Därav är de alltid med mig som handbagage. Oftast, på vettiga bolag, får du ha ett handbagage och en personlig väska. Brukar gå med typ datorväska eller liknande.
  8. madness

    Skidfodral med plats för pjäxor?

    Hur stora pjäxor har du om de inte får plats som handbagage? Jag får med mig mina boots, hjälm, goggles, handskar och skalkläder som handbagage. Och aldrig att det gnällts på någon flygplats över det.
  9. madness

    Taxi med skidpaket i Stockholm, hur svårt kan det vara?

    Står målvakten bakom målet, så passar man på.
  10. madness

    Taxi med skidpaket i Stockholm, hur svårt kan det vara?

    Förare +4 pers, det är full bil. Fäller du ett säte, alla bilar har inte lucka, så är det förare +3 pers, även om det skulle finnas en lucka, så försvinner ett säte och en plats, Ingen taxi, absolut ingen, tillåter personer att sitta 2 i ett säte.
  11. madness

    Taxi med skidpaket i Stockholm, hur svårt kan det vara?

    Hur du lyckas packa det vill jag se. Jag hade problem med att få in 2 boardbags, 2 resväskor, 1 kylväska och julklappar utan att fälla säten i en XC60. Så hur ni ska få in det i en bil och passagerare förstår jag inte. Ska ni lägga en eller två människor i skidbagaget?
  12. madness

    Parkeringsavgift för att nyttja sitt köpta liftkort -Skistar igen.

    Och typ alla andra, förutom skistar.
  13. madness

    Vad gjorde du med din utrustning idag?

    Mina gamla ser jävligt fina ut, men märkte att jag alltid blev blöt om vänsterfoten när jag åkte, visade sig att sulan börjat släppa, sen var boten slut, jag tror inte man ska kunna flexa en ion med händerna så att tungan tar i tåboxen. Och dessa var 4 år. Har runt 150-200 dagar i dem.
  14. madness

    Vad gjorde du med din utrustning idag?

    22 år? Det måste ha känts som att åka i ett par gummistövlar jämfört med ett par nya.
  15. madness

    Skidslipning i Stockholm

    200+, innan den är helt död.
  16. madness

    Oneski.com

    Men nu verkar dock folkdans roligare än det där… Dock är det mest min syn på det.
  17. madness

    Oneski.com

    Jag vet nog allt att du vill prova. Men räkna inte med att jag kommer köpa din oneski. Du har andra, riktiga, snowboards jag vill köpa.
  18. madness

    När släpper vi skejtstuket på hashplankorna?

    3 st är vad jag har med till isaberg för några timmars åkning, man måste väl äga minst 10?
  19. madness

    När släpper vi skejtstuket på hashplankorna?

    Är det inte Jure som designat den? Har fått för mig att det är Jure som står för de mer experimentella brädorna.
  20. madness

    När släpper vi skejtstuket på hashplankorna?

    Avd. Glasspinne https://www.moonchildsnowboards.com/vanilla-ice.html
Tillbaka
Topp