Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har hört mycket bra om Ischgl och ska därför tillbringa säsongen 2005/2006 där.
Någon mer som ska dit och vill dela boende?
Eller någon som har plats i bil ner till Ischgl?
Planerar att åka ner i slutet av november och stanna hela säsongen.
Jag är också mycket tacksam för lite tips om...
Kolla in www.ischgl.com
Där finns lite jobb och boenden.
Jag tänkte dra ner i slutet av november. Jag delar gärna boende om du är intresserad.
Hör av dig!
/Erik
Tänkte åka ner till Österrike i vinter.
Någon som har adresser/kontakter till liftjobb?
Verkar svårt att hitta på nätet, eller?
Finns det något centralt system som här i norden med Skistar?
Tacksam för alla svar, då det är min första säsong...