Ischgl

Ischgl
Kolla in www.ischgl.com
Där finns lite jobb och boenden.
Jag tänkte dra ner i slutet av november. Jag delar gärna boende om du är intresserad.

Hör av dig!
/Erik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp