Sökresultat

  1. I

    Funderingar om Fernie 2011/2012

    Har pratat med en polare om att dra och göra en sesong i Kanada. Funderade först på Whistler men efter lite sökande så verkar det vara riktigt dyrt och fullt med folk överallt dvs liftköer. Riktade blickarna mot Fernie istället och det verkar ju bra. Men sitter och funderar på budget, hur mycket...
  2. I

    Säsonga som kock i alperna?

    Hej hej. Har tidigare jobbat en säsong i åre som kock på en reastaurang, är sugen på säsongen 09/10 men inte i åre utan mer i alperna. Har varit en gång i st anton när jag var 15 och åkt skidor/bräda. Så det är väl dit jag är mest inriktad på att åka. Är det någon som har jobbat som kock eller...
Tillbaka
Topp