Hej hej. Har tidigare jobbat en säsong i åre som kock på en reastaurang, är sugen på säsongen 09/10 men inte i åre utan mer i alperna. Har varit en gång i st anton när jag var 15 och åkt skidor/bräda. Så det är väl dit jag är mest inriktad på att åka.
Är det någon som har jobbat som kock eller...