Ska investera i ett par K2 Seth Vicious. Tänkte, likt alla andra, beställa från Tyskland. Det jag undrar över hur standardmonteringen av bindningarna är. Är de hyfsat mittmonterade eller ska man be dem montera bindningarna 2-3cm närmre mitten.
´
Skulle bli evinnerligt tacksam om någon med...