Sökresultat

  1. oorsa85

    Officiella OT-Tråden!

    Men va faan?! Äre lagligt att hålla på så där?? Tycker de mest är ynkligt ja!
  2. oorsa85

    Officiella OT-Tråden!

    Helrör är grejjer de! hehe!
  3. oorsa85

    Officiella OT-Tråden!

    Vilken hemsk sida jiggy.se va!
  4. oorsa85

    Åre till sommarn

    Jaa, de e lite synd att allt ska vara så dyrt på den orten. Men de kan de vara värt i vissa fall!
  5. oorsa85

    Åre till sommarn

    Tror inte det är jättesvårt att fixa boende under sommarn, men jag kan ha fel?!
  6. oorsa85

    Åre till sommarn

    Okej, låter bra de! finns de just nå cyklister som "säsongar" i åre på somrarna??
  7. oorsa85

    Åre till sommarn

    Funderar på att dra till Åre i sommar och söka jobb å cykla lite downhill. Nån mer som funderar på detta?? Hur äre med jobbmöjligheter på somrarna och äre nå drag på utelivet där då?
Tillbaka
Topp