Åre till sommarn

oorsa85

Medlem
Åre till sommarn
Funderar på att dra till Åre i sommar och söka jobb å cykla lite downhill.

Nån mer som funderar på detta??

Hur äre med jobbmöjligheter på somrarna och äre nå drag på utelivet där då?

Åre till sommarn
Utelivet i Åre under sommaren är inte riktigt jämförbart med det på vintern. Dock finns det en fördel, det är så att säga ingen tvekan om vilket ställe man ska gå till! Skaffa ett artut jobb där du träffar mycket folk så ska det säkert ordna sig.

Åre till sommarn
Hållidejklubben är väl det säkraste kortet vad gäller arbete, de söker mer eller mindre konstant personal där.

Åre till sommarn
har åxå tänkt lite på att söka jobb och fixa boende i åre efter jag gått ut skolan.

är det svårt att fixa boende åså?

Åre till sommarn
Beror på arbetsgivare i de flesta fall, en del håller med personalboende, andra inte. Hitta på egen hand är inte så jättesvårt under sommaren men det kostar, som allt annat i mini-fjollträsk.

Åre till sommarn
Tänkte bara lyfta den här tråden å höra om de finns nå roligt folk som kommer att befinna sej i Åre i sommar och trampa på berget! vore roligt att cykla med nån..

Åre till sommarn
Boende är det alltid svårt med i Åre! Vill du ha förstahands kontrakt och inte vill köpa en lätt litete MTV Crib för 1,5 - 2 mille så har du kö tid på ca 2 år. Andra hand finns om du har tur till höger och vänster, men dyrt att bo själv så släpa med idg en polare! Kolla in blocket.se are.cc mfl

Mvh
Johan Ståhlberg

Åre till sommarn
Riktigt sugen på samma sak!
Bo och jobba i Åre.
Holiday ha?

Wuchi: Vart jobbar du på sommaren?

Senast ändrad:
Åre till sommarn
Boende har jag så gott som fixat, men det är just jobb-köret ja läre fixa. Vill inte ha nåt städ-jobb lr jobba på multipartner e! Ska upp på intervju angående ett svetsjobb i slutet av månaden så förhoppningsvis blire Åre i sommar! :)

Åre till sommarn
erik w: du känner kneecap va? och annat löst happyfolk?

jag ska jobba på massa olika ställen, ska jobba kvar på parkvillan när det är grupper och så här. och sen blir det lite olika renoveringsjobb hit och dit.

schysst att vi heter samma sak i efternamn btw :P

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp