Tja,
Undrar om det är någon här på freeride som handlat på trampolinspecialisten?
Beställde en matta idag, en Fly 15... Någon som har/testat en sån?
Sen vore de kul å veta om DHL kan leverera något nuförtiden...
Sist dom skulle leverera till mig försvann ett paket värt 9papp...
Tack på förhand!