jaha då var man ut o hoppa första gången för denna sesong och började köra in nya trick på engång, jag vet kanske lite dumt o börja köra nya trick efter bara några timmars åkning men ja klara allt ja försökte. tills ja skulle göra de kända "sista hoppet" man alltid krashar på. så ja tog de lungt...