Hej!
Jag har ledsnat totalt på att jobba hemifrån i läggan i gbg så nu packar jag ihop och förbereder för att dra till Åre. Några andra som går i samma tankar och kanske är sugna på att kolla efter att dela ett boende?
Om mig:
Civilingenjör på Volvo
Åker skidor, mest topptur
29 år
Utåtriktat...