Hej.
Då jag körde sönder mina Marker Duke förra månaden är det dags för ny bindning.
Jag har blivit mer sugen på toppturande men kommande år kommer kanske 20% av min åkning vara topptur, resten liftburen offpist (pist när förhållandena inte tillåter annat).
Jag funderar då på hur Marker Kingpin...