Sökresultat

  1. bjorsi

    En enda bindning

    Hej. Då jag körde sönder mina Marker Duke förra månaden är det dags för ny bindning. Jag har blivit mer sugen på toppturande men kommande år kommer kanske 20% av min åkning vara topptur, resten liftburen offpist (pist när förhållandena inte tillåter annat). Jag funderar då på hur Marker Kingpin...
  2. bjorsi

    Trasig marker duke vid piståkning

    Hej. Är för tillfället i Champoluc och lyckades igår morse med konststycket att köra sönder en marker duke (2 år gammal) i pisten. Händelseförlopp: jag i en högersväng i pist trycker på lite, tror först att bindningen löser ut men döm av min förvåning efter att jag slutat kana att bindningen...
Tillbaka
Topp