Sökresultat

  1. john1904

    Bad Gastein anyone!?

    ska du ner igen din jakel? blir det inte askim, eller va han hette, igen? vad har du hittat for nat? drar du med nan mer?
  2. john1904

    Ischgl 07/08

    Ær det fler som ska till Ischgl i vinter? Om nån har nåt boende på g vore det fint. Annars tar vi och ordnar nåt. Vi ær 2 st, med bil. behøver ett par gubbar till så det blir en go och fylld lægenhet. tænker oss från efter jul tills nær snøn inte ær værd det længre. ev. kanske jag drar ner i...
  3. john1904

    Fyra månader Österrike

    , kan ev tänka oss att åka mitten av dec...
  4. john1904

    Fyra månader Österrike

    Vi är 2 helylle som ska ner, gärna Bad Gastein eller St Anton, januari - sista april, nån eller några som tänkt sig ungefär samma period och dela boende, alltid bara sköjj att bli ett gäng samt att det är bra mycket mer ekonomiskt fördelaktigt. Vi är alltså rätt öppna vad gäller destination.
  5. john1904

    Boende chamonix

    Är på. Fyfasen vad mycket lättare det vore att haka på nån som är driftig nog att ordna tag i ett boende med lite platser över och bara glida med. Så, har du nån plats? Annars kan jag givetvis försöka göra en insats, alltid lättare om man är fler som letar.
  6. john1904

    Badgastein till säsongen 06/07...

    Tja, börjar bli aningen många på denna tråden. Anmäler härmed också mitt intresse, är med på allt.
  7. john1904

    Bad Gastein

    Läste nånstans på forumen att det i Bad Gastein skulle vara betydligt lättare att fixa boende och jobb på plats. Någon som varit där och kan komma med värdefulla tips om åkningen, uteliv och annat som kan vara bra att ha med i kalkyleringen.?
Tillbaka
Topp