Sökresultat

  1. Johan_Moden

    [Artikel] Mer skidkunskap i butikerna

    "Visst är det bra skidor, men nog känns det lite passé och -07 att ha en normalspannad 109mm:are som största skida i sortimentet." Kolla in huge trouble 115 mm midja....
  2. Johan_Moden

    Flatspin på studsmatta? Film tack!

    Det är mycket snack nu... lägg upp en film så vi får se... lite mer hockey och mindre snack så att säga.
  3. Johan_Moden

    mord i whistler

    Har inte hört ngt om någon straffläggning i Whistler??
  4. Johan_Moden

    Kramp i fötterna!

    Tja! Vad har du för bindningar och boots? när jag bytte just bindningar och boots så slapp jag de problemen du beskriver. Tror det var en kombination av att bootsen inte passade i bindningarna(bindningarna satt inte slimmade kring booten) och för dålig passform på skon. Tror att en styvare sko...
  5. Johan_Moden

    Boende

    Hej på er alla glada utförsåkare! hoppas ni har haft en bra sesong i vinter. Jag undrar om det är någon som kan tipsa om bra boende i st anton har planer på en sesong där nästa vinter. Så tele nummer adresser fakta hemsidor skicka allt vad ni har så vore jag tacksam mvh Johan
Tillbaka
Topp