Sökresultat

  1. MacBeth

    Vågsurfingbräda?

    hello.. asså NSP är ju "klumpiga" för att ge mer flytkraft och fa lättpaddlad för nybörjare.. och polyesterbrädor är mycke ömtåligare än epoxy.. jag skulle nog köpa en nsp funboard 6,8-7,2.. bra lättpaddlade brädor med mycke flytkraft. och den kan du ha när du är bättre oxå..
  2. MacBeth

    Wakeboardfilm 2006

    nice rulle.. man blir riktigt sugen på att köra lite nu =) skit bra gjort!
  3. MacBeth

    Det nalkas snö!

    kul kul.. men snön kommer komma i januari eller nånting..
  4. MacBeth

    Fångrem t nybörjare

    Nån shome snackade om att skidor har bromsar.. FFS säger jag bara..hur ifta funkar dom då....? jag har sett många skidor fara ner för backarna men jag har fan aldrig sett nån tappa en bräda.... Btw vad e jobbigt med en rem?! du sätter på den på morgonen och tar av den på kvällen.... ooh jobbigt^^
  5. MacBeth

    Vilken musilstil gillar du?

    Kille på 19 år som diggar punkrock =) För att det är så skön musik?! =P
Tillbaka
Topp