Happ, nu börjar skidsäsongen igen, och jag är sugen som fan på att hoppa..
Grejen är den att jag inte har så stor erfarenhet/skicklighet inom hoppning osv, men jag vill gärna lära mig..Det jag har testat är väl att grabba, och försökt mig på någon rail utan större framgång :P
Behöver tips på...