Sökresultat

  1. A

    Otroligt ont i vaden utav skidåkning?

    Jo, idag har jag varit i romme hela dagen med klassen. Det gick väl bra till en början, dock började jag få ont i mina vader, när det var dags för lunch så gjorde det verkligen ont. Efter lunchen när jag skulle ställa mig upp, behövde jag hjälp för att ställa mig upp. Vadmuskeln kändes som om...
  2. A

    Tips för en nybörjare?

    Happ, nu börjar skidsäsongen igen, och jag är sugen som fan på att hoppa.. Grejen är den att jag inte har så stor erfarenhet/skicklighet inom hoppning osv, men jag vill gärna lära mig..Det jag har testat är väl att grabba, och försökt mig på någon rail utan större framgång :P Behöver tips på...
  3. A

    Helmet strap kit a-frame, hur montera?

    Hej! Har ett par A-frame googles som jag nyss var o köpte ett helmet strap kit till på Alpint garaget. Man fick med en instruktion hur man skulle montera det nya bandet, men jag förstår inte. Kan någon vara snäll och förklara? Mvh. Alex
Tillbaka
Topp