Ja, det står 50 nedfarter på deras hemsida, så du har rätt. Sen läste du väl att det var destinationschefen av Stöten som svarade på frågorna för blaskan.
Jag reagerade bara på att backen ska få högre högsta fallhöjd och därför klistrade i den under denna rubrik som är "Fallhöjd i Sälen".