Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En liten varning: Falke sockor går stora i storlekar! Mina fötter är ca. 44-45, men 44-45 Falke sockor är allt för stora för mig.jarnebring sa:Sliter ut ca ett par per säsong, så har haft flera olika märken (mest Seger och Falke). Men alltid tunna skidstrumpor i pjäxan. De flesta har dock någon slags förstärkning/lite tjockare i häl, på skenben och ovanpå foten. Verkar vara mer eller mindre standard på alpinspecifika strumpor. Provade kompressionsstrumpa ett år men det funkade inte för mig. Gick tillbaka till Falke då.
Det stämmer. Brukar sizea neråt när jag köper. Men gör nog det generellt för alla märken, iofs.KaitsuH sa:En liten varning: Falke sockor går stora i storlekar! Mina fötter är ca. 44-45, men 44-45 Falke sockor är allt för stora för mig.jarnebring sa:Sliter ut ca ett par per säsong, så har haft flera olika märken (mest Seger och Falke). Men alltid tunna skidstrumpor i pjäxan. De flesta har dock någon slags förstärkning/lite tjockare i häl, på skenben och ovanpå foten. Verkar vara mer eller mindre standard på alpinspecifika strumpor. Provade kompressionsstrumpa ett år men det funkade inte för mig. Gick tillbaka till Falke då.
De var slut i butiken, så det blev andra.Scot Pro Level 7 är vad man ska ha...
Synd. Ska jobba lite på hälen. Framme ser mitt 2a par nästan lika bra ut...De var slut i butiken, så det blev andra.