tja!
jag e en kis som glider twintip skidor (modell fischer airstyle)
å nu undrar jag om man ska ställa bindningarna för lägre vikt än vad man väger eller högre när man ska trixxa.. jag e 180 å väger kanske 65 kilo.. alltså ingen tungviktare..
å sen till pjuxxen.. har nån tips på ett par...