Sökresultat

  1. B

    Lär er åka...

    jag är en gammal stofil på 50+ bast som svischar ner för backarna i tolv.
  2. B

    Alperna - billigt!

    Nån som har tips? Paket eller whatever. Shoot
  3. B

    Billig resa!

    Nån som har något tips på billiga resor till fjällen? Helst med liftkort, resa och boende under 2000:-
  4. B

    vad sätter du?

    Jag klarar barbapappasprätt och så kan jag åka med ganska raka ben.
  5. B

    Projektarbete

    Nån som har något tips på ett projektarbete? Nåt som har med freeriding att göra. ellr nåt annat
  6. B

    För smala truckar?

    jag har en kort g&s bräda... och den har jättesmala truckar.. men den e väldigt skön den carvar som en gud.. och så är det lite annorlunda och det e alltid najs :)
  7. B

    Stavar...

    Vad anser ni? Ska man ha stavar? Det ger ju lite snurr och balans men det är ju lättare att graba utan... -eller?
  8. B

    bindnings å pjuck problemas

    tja! jag e en kis som glider twintip skidor (modell fischer airstyle) å nu undrar jag om man ska ställa bindningarna för lägre vikt än vad man väger eller högre när man ska trixxa.. jag e 180 å väger kanske 65 kilo.. alltså ingen tungviktare.. å sen till pjuxxen.. har nån tips på ett par...
Tillbaka
Topp