Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Klag hit och klag dit. Det är ni klagare som gör freeride sämre. Byt sida istället? gör en egen sida? Gör vad fan ni vill bara man slipper era klag trådar. Om man kunde så skulle jag blocka varenda av era jävla klagotrådar!
Ren jävla skit den här forumindelningar. Jävla apartheid! Visst endel inlägg t.ex. passar dom här skidorna till dom här kläderna är jävla onödiga men sätt bara en högre åldersgräns så löser man det. Enda nackdelen kan vara att freeride förlorar pengar då.
Sen Jon körde träningen på US open(rätta mig gärna) utan stavar så har allt fler och fler jibbkidos börjat köra utan stavar. Varför ska vi börja likna snowblades åkarna ?
Jag var där på sportlovet och parken var ruskigt dålig. 2 små big jumps och 1 liten barnhopp. 2 rails och inget mer. För övrigt lyckades vi har oturen att all jävla snö hade blåst bort på fjället
Parken dom har i björkliden är 2 små hopp och ett baby hopp. en rainbow och en rak rail. Men David Ny har inte byggt det han ska bygga senare. snackade med en som jobbade där på tåget hem men jag har glömt bort när den ska vara färdig