jeppenator
Aktiv medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
ja de är bara å skriva om..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så länge du inte tar bort slutet .b3d så funkar det att byta namnJagGillarSkidor sa:kan man byta namn på banorna?? för nu har ja 5 sharebigfile banor,. rätt svårt att hitta rätt...
custom levels/level dataklara-kluck sa:ska man lägga in dom nya banorna i custom levels?
eller inteM-Svanberg sa:köp freak out!!
Jibberish är så mkt roligareM-Svanberg sa:köp freak out!!
men ja lägger dom där alla andra banor ligger tex big mountain city mm.marer sa:custom levels/level dataklara-kluck sa:ska man lägga in dom nya banorna i custom levels?
du måste lägga in dom i CustomLevels/Leveldataklara-kluck sa:men ja lägger dom där alla andra banor ligger tex big mountain city mm.marer sa:custom levels/level dataklara-kluck sa:ska man lägga in dom nya banorna i custom levels?
men ja kan ändå inte välja dom när ja väl är inne i spelet:S
precis, den ska hamna där xgames och dom liggerRHillblom sa:du måste lägga in dom i CustomLevels/Leveldataklara-kluck sa:men ja lägger dom där alla andra banor ligger tex big mountain city mm.marer sa:custom levels/level data
men ja kan ändå inte välja dom när ja väl är inne i spelet:S
för där ska inte big mountain ligga
de går ju inte å ladda ner hur gör man?The_teo sa:Hur lyckas ni få in tricken att funka? Inget alls händer för mej.marer sa:http://www.sharebigfile.com/file/135174/cross-in62-b3d.html
här är de nya grabsen, byt namnet till cross_in6.b3d och lägg in i jibberishmappen så är det bara att spela,
fortfarande så blir kläderna mongis men grabarna är feta
//teo
Vad du en gör köp icket freak out! Det freakade out på min hårddisk så den krascha... 1000 spänn senare och två veckor hos datasnubbe funkar den knappt igen! Jibberish is the truth!marer sa:eller inteM-Svanberg sa:köp freak out!!
har för mig att jag hade det problemet innanosterr sa:Men varje gång när jag startar jibberish så kommer det upp: Loading.jpg did not load.
så jag måste installera om det varje gång och då kan jag inte lägga in banor etc, någon som haft samma problem?