Jibberish / Jibbing Inlägg

gör så att överkroppen är lite böjd över skidorna och en fet shifty med benen, blir nog fint!

vill ni att han ska ta tag i skidan på screaming seaman eller ingen handpåläggning?

(om jag nu får till den)

screenshot017dk8.png

nått liknande?

Jag ska också försöka göra ett grabpaket snart, vet dock inte riktigt hur man gör för jag har inte läst om det nånstans. men jag antar att man bara öppnar en grab i 3dsmax, som på marers bild och sen ändrar..

har fått till screaming nu men den rör sig så hackigt.. ska testa smotha den lite :P

men det är en svår parkinson operation

fan vad glad jag blir nu när 3dsmax installationen inte funkar på nya datorn..

men jag kan inte ta från andra customgrabar.. dom går inte att importera tyvärr..

jag har bara orginalgrabarna att jobba med :/

jag gjorde en bana till jibberish för rätt länge sen, men har inte kvar den eftersom jag har ny dator :(

marer sa:
RHillblom sa:
marer sa:
skön grab, kanske är de där screaming s men backside mute'n om de inte är screaming s, som bibby gör är asfet
har du ingen bild på bibbys?
nopee, men den är med på aldells film om joi 06, där jon börjar med att säga (ideén med hela jon olsson... blabla" tyvärr ingen bild, så ja , kör på ändå:p

dumont style

screenshot020zy0.png

svårt att se på bilden men det är mycket bredare mellan benen + att benen är raka.

skidorna är typ såhär: / \

hela nya grabpaketet kommer förhoppningsvis snart :)

Damnjibber sa:
hur får man det där grab progrtamet eller rättaresagt hur fick du det marer??? vill gärna veta!!
det finns inget "grabprogram", programet man använder för att ändra modellerna heter 3ds max..

Sjogras sa:
Ost sa:
skulle vara coolt om nån kunde fixa lite nya rail positioner t.ex. butt slide och broken leg slide
men det är ju just sånt som man inte vill ha i spelet? det är ju " verklig jibbing-känslan" man vill ha
är inte broken leg slide verkligt? jag tycker varenda lite unge gör det. iaf skulle det vara roligt att pröva något nytt har börjat tröttna på de gamla rail positionerna :P

vänta broken leg, är det när man släpar skidan efter sig? aja butt slide är det väl inte så många som gör antar jag.

Tillbaka
Topp