Jibberish / Jibbing Inlägg

ny park på gång
level1cq9.jpg

levelql4.jpg

Senast ändrad:
http://www.geocities.com/skigamemaker/

på den här sidan vid jibberish customs står de att man kan göra banor(om ja inte har missuppfattat de). de står:

This file includes:
-Level Making tutorial and an example Level
-3ds Max Character file (Original, not the latest)
-Source Code (Original, not the latest)
**Note**
You dont need levelmaker.exe for level making. You get the same feature (shift) with Jibberish 1.03. Extract the .b3d file to the Jibberish root folder and then move it to the "custom level/ level data" folder.

om ja har fattat rätt så får man me ett program som man kan göra jibberish banor i.,

ja kan ha läst fel eller fattat de fel, men e de nån som vet om de e rätt å har gjort en bana??

man måste ha 3DsMax programmet för att göra banor + ett plug in program för att exportera dem till .b3d

avanserade grejor det där :P

fasen, inget händer ju när jag lägger in den här cross_in6.b3d filen i delux mappen, den vanliga (grab) filen stannar också kvar, helt sjukt fattar nada...

Senast ändrad:
jusste.. när de står Jpeg did not load! när man ska starta spelet.. vad ska jag göra då?

vet att man kan köra de direkt från jibberish mappen.. men finns de nått sätt att lösa detta?

de står memory acess violation också startar de inte då va e felet!asså på jibberish när ja ska starta en bana

de är ett ombyggt joi hopp på underground leveln, mindre tror jag, flög alltid förbi landnigen. Rätt "spejjsiga" maps asså, xgames är roligare :D

osterr sa:
Hur får man sådär mycket fart? kan inte få mer fart än 30, eller bra ibland..
vill du ha mer fart kör du antingen shift när du är i luften eller om du vill åka på marken snabbt gör du såhär: åk och hoppa 90 grader så han ramlar, tryck sedan på shift så kan man åka hur snabbt som helst, men man kan inte hålla in hoppknappen då för då försvinner buggen...

Tillbaka
Topp