Jibberish / Jibbing Inlägg

underground va bäst, men man behövde helt olika fart i hoppen..
så de tar lite tid att vänja sej me hoppen/banan

Senast ändrad:
The_teo sa:
marer sa:
http://www.sharebigfile.com/file/135174/cross-in62-b3d.html

här är de nya grabsen, byt namnet till cross_in6.b3d och lägg in i jibberishmappen så är det bara att spela,
fortfarande så blir kläderna mongis men grabarna är feta
Hur lyckas ni få in tricken att funka? Inget alls händer för mej.

//teo
de går ju inte å ladda ner hur gör man?

Men varje gång när jag startar jibberish så kommer det upp: Loading.jpg did not load.
så jag måste installera om det varje gång och då kan jag inte lägga in banor etc, någon som haft samma problem?

osterr sa:
Men varje gång när jag startar jibberish så kommer det upp: Loading.jpg did not load.
så jag måste installera om det varje gång och då kan jag inte lägga in banor etc, någon som haft samma problem?
har för mig att jag hade det problemet innan
och det enda jag behövde göra var att öppna jibberish via den här datorn
där den ligger alltsåå.. :P:P

edit: antar att du andvänder ikonen som kommer fram på skrivbordet via installation

Senast ändrad:
indeed

prev2xv3.jpg

prev3im5.jpg

prev1ud6.jpg

fyfan vad skönt, andra bilden, riktiningslinjer så man kan gapa rätt, varje gång, alltid segt när man missar ett fett gap to rail.

Häftigt att så många nya banor kommit ut. Hur gör jag som kör på den gamla verisionen för att få dom nya grabarna?

Häftigt att så många nya banor kommit ut. Hur gör jag som kör på den gamla verisionen för att få dom nya grabarna?

haha fett sköna grabar!! fast byt gärna tailen till octo, den var skön! ;) criticalen var nog min favorit! shifty först typ, dom var härliga. Inga buggar heller. Och äntligen har den fula blunten blivit bättre. Blunt är en fet grab, men på jibberish har den sett knepig ut jämt.
Bra marer !: ": >SD:ÖSD:GD>S :: D

hehe, grabarna kanske inte är så snyggt gjord nu men jag knåpa ihop skiten imorse..
fattar fortfarande inget av 3d programmet heller, men men :P som sagt bara en test för att se om någon av grabarna var bra^^

men länka bilder på andra grabar ni skulle vilja ha så kan jag göra nya!

FYFAN VA FETA GRABS MARER!!!! Lätt sjukaste hittills!
fixa en screamin seaman med så blir det fullbordat. älskar dom nya grabsen puss på dej

Tillbaka
Topp